Support | Photoboothfactory

Templates!

Download hier je foto templates indien je zelf aan de slag wil.
 
 

Meest gestelde vragen!

1Hoe groot is de spiegel en hoeveel plaats moet ik voorzien?
Voor de Spiegel Booth is 3 meter op 3 meter het minimum.
Afmeting van de spiegel is 1540 h x 920 w x 610 d
Gewicht 90kg
1 stroom punt van 220v is voldoende.
2Hoelang kan ik de Photobooth gebruiken?
Bij de allnight formule plaatsen wij de booth voor het avond feest en komen wij deze de volgende ochtend ophalen.
3Kan er een foto van de dag zelf op het foto strookje?
Dit is mogelijk onder bepaalde omstandigheden/voorwaarden.
Neem even contact met ons op!
4Hoe werken de Spiegel booths?
De spiegel booths hebben achter het glas een professioneel canon dslr fototoestel zitten.
Je klikt op het scherm (spiegelglas) en de photo booth neemt de foto's.
 Je kan ook met je vinger schrijven op de spiegel
 en zo bv een persoonlijkboodschap mee op de foto laten printen.
 De printers staan naast de spiegel.
5Hebben jullie meerdere Photo Booths?
Wij hebben op dit moment meer dan 
8x Classic booths
2x Social Booths (Ipad)
3x Spiegel Booths, dus de kans dat we nog eentje vrij hebben is groot!
6Met hoeveel mensen kan je op de foto?
Wij hebben foto's waar meer dan 15 mensen op staan :)
7Hoeveel foto's kan ik met de photo booth printen?
De foto's kunnen worden afgedrukt in 10x15 cm formaat of strookjes (strepen worden dubbel afgedrukt) in 5x15 cm formaat. Dat is voldoende voor ruim 8 uur afdrukken zonder pauze; we gaan daarbij uit van 1min per afdruk (accessoires uitzoeken, foto's maken, printen) met 3 foto's.
8Worden de foto's digitaal opgeslagen?
Alle foto's die je hebt gemaakt, kunt je na jouw evenement downloaden in een beveiligde online galerij.
9Hoeveel afstand voor het fotograferen adviseren jullie en hoeveel ruimte neemt de photo booth in totaal in beslag?
Voor een perfect resultaat moet je de photo booth op een afstand van 1 meter tot de te fotograferen personen opstellen. Je kunt de afstand echter ook individueel variëren. De Classic photo booth neemt daarbij slechts zeer weinig ruimte in en is super compact. Hij moet alleen in de buurt van één stopcontact worden opgesteld
10Mag ik de photo booth ook in de openlucht gebruiken?
Onze photo booth is alleen geschikt voor evenementen binnen. Men dient erop te letten dat de bedrijfstemperatuur, met name van de printer, bij normale omstandigheden tussen 10 °C en 40 °C is. De photo booth mag nooit aan direct zonlicht (vooral in de zomer) worden blootgesteld, omdat de bedrijfstemperatuur van maximaal 40 °C dan niet meer kan worden gegarandeerd.
11Hoe lang duurt het printen?
Wij gebruiken enkel professionele foto printers, een afdruk maken duurt tussen 8 en 11sec.
12Kan ik de Photo booth zelf komen ophalen?
Ons team plaatst altijd de booth zelf, u kan ze dus niet komen afhalen.
13Hoe worden de km berekend?
Wij zijn in heel België/Nederland actief. Hou er rekening mee dat de eerste 50 km die we rijden vanaf Lummen gratis zijn. Daarna rekenen wij 0,50 eur per kilometer aan. Bijv. uw locatie is Brussel. Dan rijden we 140 km heen en terug vanaf Lummen. De eerste 50 km is gratis, de resterende afstand is dan 90km à 0,50 eur de kilometer. In dit voorbeeld bedraagt de meerkost dus 45 euro.
14Kan ik meerdere foto's printen?
Standaard printen de strookjes altijd in 2 stuks, Je kan meestal kiezen tussen 2 of 4 strookjes per sessie.
15Hoe groot is de achterwand?
De achterwanden zijn 2.40m B op 2.40m H
16Wat als er technische problemen zijn?
Wij zijn steeds bereikbaar tot 24u, en komen ter plaatse tot max 24u als het probleem niet telefonisch opgelost geraakt.
17Worden er van elk fotostrookje twee exemplaren afgedrukt?
Ja 15x5cm fotostrookjes worden altijd per 2 afgedrukt, u moet hier niets voor doen.