FAQ

Nog vragen?

Check hier zeker onze meest gestelde vragen.

Inklapbare content

Hoeveel prints kan ik doen?

Met 800 strookjes kan je ongeveer 7 uur nonstop printen (3 foto’s per strookje), dit geraakt voor feesten tot 150 mensen zeer zelden op, indien dit toch uitzonderlijk zou voorvallen, wees gerust alle foto’s worden steeds digitaal opgeslaan ook al is de printer leeg. Alle foto’s worden na het feest door gemaild. Onbeperkt printen bestaat niet, tenzij je natuurlijk de papier en inktrol vervangt als deze leeg is. Extra papier rollen kunnen aangevraagd worden op voorhand, (bv events van meerder dagen) zorg dat er bij levering steeds iemand aanwezig is die de uitleg kan krijgen van hoe je het papier veilig vervangt! Optioneel kunnen we een printer met 1400 strookjes voorzien.

Kan ik de photobooth buiten plaatsen?

De photobooth kan enkel buiten geplaatst worden indien deze volledig overdekt is, beschermd van regen en zon.

Wat kost het huren van een photobooth en wat is er allemaal voorzien?

Je kunt onze classic photobooths huren voor jouw evenement vanaf 445,00 EUR inclusief BTW, incl max 25km transport Kosten. Al je foto’s zullen na het evenement ook beschikbaar worden gesteld in onze online galerij waar je deze kan downloaden of verder sturen. Er is geen tijdslimiet voor het gebruik van de photobooth op de dag van het evenement. De photobooth is uitgerust met een spiegelreflexcamera, groot touchscreen, Professionele flitser en High-speed printer.

Kan ik de phototbooth op een verdieping plaatsen?

Enkel indien er een goed bereikbare lift aanwezig is kan de booth (65kg tot 100kg) op een verdieping geplaatst worden. Zijn er enkele kleine trappen naar je locatie meld dit op voorhand even! (de booth wordt meestal door 1 persoon geplaatst)

Is er een achterwand inbegrepen?

Wij leveren bij onze photobooth optioneel (€50) een achtergrondsysteem. Een achterwand maakt de foto professioneler en geeft een veel beter resultaat.

Hoelang kan ik de photobooth gebruiken?

De photobooth wordt opgehaald op de dag waarop het evenement is afgelopen voor 24u. Indien later, wordt de photobooth altijd de dag na het evenement opgehaald. In het laatste geval wordt het tijdstip van ophalen steeds met de klant besproken.

Hoe werken de Spiegel photobooths?

De spiegel booths hebben achter het glas een professioneel canon dslr fototoestel zitten. Je klikt op het scherm (spiegelglas) en de photo booth neemt de foto’s. Je kan ook met je vinger schrijven op de spiegel en zo bv een persoonlijkboodschap mee op de foto laten printen. De printers staan naast de spiegel.

Hoe worden de km berekend?

Wij zijn in heel België/Nederland actief. Hou er rekening mee dat de eerste 25 km die we rijden vanaf Westerlo gratis zijn. Daarna rekenen wij €0,50 per kilometer aan.

Kan er een foto van de dag op de foto geprint worden?

Dit is mogelijk onder bepaalde omstandigheden/voorwaarden. Neem even contact met ons op!

Hoeveel plaats moet ik voor de photobooth voorzien?

Voor de Spiegel Booth is 3 meter op 3 meter het minimum. Afmeting van de spiegel is 1540 h x 920 w x 610 d Gewicht +90kg
1 stroom punt van 220v is voldoende.

Voor de Classic photobooth is 2meter op 2 meter voldoende.

Wat als er problemen zijn?

Wij zijn steeds bereikbaar tot 24u, en komen ter plaatse tot max 24u als het probleem niet telefonisch opgelost geraakt.

Is er iemand ter plaatse tijdens het event?

Voor de opstelling van de photobooth wordt ruim 15min gerekend, dus dan kunnen nog enkele vragen gesteld worden voor het verder verhuur verloop. Na opzet verlaat de medewerker de locatie, maar hij/zij is steeds stand-by om telefonische assistentie te bieden, en evt. ter plaatse te komen indien noodzakelijk.